Haqqımızda
Baş səhifə Siyasət İqtisadiyyat Cəmiyyət Müharibə Şou-biznes İdman Kriminal Son Xəbərlər
Son Xəbər Mədəniyyət Dünya Avto-Moto Hadisə Hava proqnozu Maraqlı Müsahibə

03 Dek
2019
03:33
522

03
Dek
03:33

Astronomlar kosmosdan gələn sirli işıq siqnalı aşkar ediblər

Rusiyalı astronomlar qalaktikada Yer kürəsindən 14,8 milyon işıq ili uzaqlıqda yerləşən göy cisimlərindən gələn rentgen şüalanmasının ən parlaq ünvanını aşkar ediblər.

XeberOxu.Az-ın məlumatına görə,  Məlumat Phys.org saytında dərc olunub.

Alimlər “Habbl” kosmik teleskopu və “Chandra” rentgen rəsədxanasının köməkliyi ilə “UGC 6456 ULX” arxiv şəkillərini təhlil ediblər. Mənbə parlaqlığın pik göstəricini - saniyədə 17X10 39-cu dərəcədə olmaqla, 0,3-8 kiloelektrovolt diapazonunda iki ədəddən çox artırıb. Cismin mütləq böyüklüyü - 7,6-dan çoxdur və bu hal-hazırda optik diapazonda ən parlaq “ULX”-dən biridir.

“ULX” (Ultra Aydınlıq Qaynaqları)  -  bütün dalğa uzunluqları boyu milyon günəşdən daha parlaq olan rentgen şüalarının mənbəyidir. Onlar aktiv qalaktika nüvələrinə nisbətən daha az parlaqdırlar, lakin astronomiyaya məlum olan ulduz prosesindən daha sabitdirlər.

Məqalə:

Xeberoxu.az

ANDROID əməliyyat sistemli smartfonla

Bizimlə əlaqə saxlayın

Ən Çox Oxunanlar

Qəzada ölən məktəblilərin kimliyi məlum olub

“İstəməzdim ki, Çingizin adı bu işdə hallansın” - Mirşahin

“Bizi 4 dəfə səhnəyə qaytardılar...”

Ombudsman Beynəlxalq İnsan Hüquqları Günü ərəfəsində silsilə tədbirlərdə iştirak edir

Digər Maraqlı xəbərləri

Xeberler 2018 və son xeberler 2019 düzgün, tez və Azerbaycanda en son xeberler bugun birinci oxumaq üçün XeberOxu.az saytını izləyin. Xeberoxu.az Azərbaycanın xəbər saytı, Azərbaycandan ən son xəbərləri yayımlayır. Iqtisadi xeberler, Şou biznes xəbərləri , siyasi xeberler, kriminal xeberler, idman xeberleri, muharibe xeberleri, maliyye xeberleri təqdim edən ictimai-sosial saytdır.

Haqqımızda     Reklam      Əlaqə
(012) 436-28-31
(051) 660-40-00

info@xeberoxu.az

© Xeberoxu.az 2019 Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.